Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ
Ο ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Η προσπάθειά μας να "αναχθούμε στις αιτίες" συνεχώς διακόπτεται από την επικαιρότητα λες και το ίδιο το περιβάλλον προβάλει μια αντίδραση στην δράση μας αυτή και προσπαθεί να μας διασπάσει.
Αλλά ο μεγαλύτερος εχθρός δεν είναι οι εξωτερικές συνθήκες που αντιτάσσονται εναντίον μας αλλά ο εντός μας κακός εαυτός. Αν δεν φιμώσουμε αυτόν τον "κακό εαυτό" δε μπορούμε να πετύχουμε τίποτα στο γύρω περιβάλλον μας. Αν δεν "καθαρίσουμε" το μέσα μας δε θα μπορέσουμε να καθαρίσουμε το έξω μας.
Αναλύσαμε την Ελληνική γλώσσα ως όπλο και σύντομα θα αναλύσουμε και την Ελληνική Μυθολογία ως ένα ακόμα όπλο. Αλλά ας προσπαθήσουμε να αναγνωρίσουμε πριν κάποιες βασικές αιτίες και για αρχή ας πιάσουμε μια μόνο.
Βλέπω συνέχεια λοιπόν, ανθρώπους μέσα στο άγχος, στην κακία, στη μιζέρια, πάντα βιαστικοί και πάντα παραπονούμενοι. Κι αυτοί οι άνθρωποι έχουν πάντα μια μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους και νομίζουν ότι γνωρίζουν πολλά και μπορούν να εκφέρουν άποψη για τα πάντα σχεδόν και δε διστάζουν να κρίνουν ότι βλέπουν και ότι ακούνε. Αυτός είναι ο "κακός μας εαυτός" ή αλλιώς "το οικίο κακό" όπως έλεγε ο Σωκράτης. Σε άλλους εκδηλώνεται πιο έντονα και σε άλλους εκδηλώνεται λιγότερο έντονα αλλά υπάρχει μέσα σε όλους μας όπως υπάρχει η νύχτα μετά τη μέρα ή ο χειμώνας μετά το καλοκαίρι. Ζούμε σε έναν μικτό κόσμο και αυτή η μίξη αγαθού και πονηρού υπάρχει και μέσα μας. Το θέμα είναι να την αναγνωρίζουμε, να την μελετήσουμε και να την εκμεταλευτούμε υπολογίζοντας την κυκλικότητα μαθαίνοντας από τα λάθη μας και προοδεύοντας από τις επιτυχίες μας.
Διαβάζετε αυτές τις αράδες και πολλοί από εσάς ίσως περνάτε σε κρίσεις και χαρακτηρισμούς. Αυτές οι κρίσεις μπορεί και να μην εκφράζονται εξωτερικά αλλά ένα μέρος του εαυτού σας τις κάνει και υπάρχουν μέσα σας σπερματικά.
Το "Οικίο Κακό" είναι μια ΒΑΣΙΚΗ ΑΙΤΙΑ που εξηγεί γιατί βιώνουμε γύρω μας κάποιες καταστάσεις ως πηγές δυσαρμονίας. Eίναι μια βαθιά ρίζα του δέντρου που τα κλαδιά του είναι το φαινόμενο των Αεροψεκασμών, η ρύπανση του πλανήτη, οι ανθελληνικές εκδηλώσεις και εδαφικές διεκδικήσεις των γειτόνων μας κ.α.
Αυτή τη βαθιά ρίζα την έχουμε μέσα μας. Δε θα την πολεμήσουμε στο έξω περιβάλλον μας γιατί εδώ ο πόλεμος είναι εσωτερικός. ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ.
Το ερώτημα είναι έχετε τις δυνάμεις να πολεμήσετε. Εδώ δεν έχετε την δύναμη να βάλετε μια υπογραφή. Αν είσαστε αντίθετοι με αυτά που συμβαίνουν γύρω σας τότε να το ομολογήσετε ρε γαμώτο. Αν δε μπορείτε να το ομολογήσετε τότε ότι παθαίνετε σας αξίζει. Ο πόλεμος σήμερα είναι ιδεολογικός, αλλά οι περισσότεροι από εσάς δεν έχουν το σθένος ούτε μια υπογραφή να βάλουν. Δεν έχουν τάχα χρόνο ή προβάλουν αντιρρήσεις, ενστάσεις και κριτικές. Αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν ούτε καν ενέργεια για να βάλουν μια υπογραφή. Τί θέλετε να αλλάξετε όταν δε μπορείτε να βάλετε ούτε μια υπογραφή;
Που είσαστε ωρέ Έλληνες; Που κοιμάστε; ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕ....
Γιατί οι εχθροί της πατρίδας μας δεν κοιμούνται. Οι πόλεις μας πιά δεν έχουν τοίχη γιατί ο εχθρός είναι μέσα.
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ. Τι να τους κάνω τους 240 επισκέπτες σε 1 βδομάδα όταν ένα 3% μόνο έχει την δύναμη να βάλει την υπογραφή του; Μην διαβάζετε καν το ιστολόγιο μου αν δεν είσαστε αρκετά Ελληνες για να πάρετε θέση. Χωρίς κριτικές, ενστάσεις και αντιρρήσεις. Σας καλώ να πάρετε θέση κι όχι απλώς να κάθεστε στον Υπολογιστή κι απλά να διαβάζετε καποιές αράδες από αυτά που γράφω για να περάσει η ώρα σας.
Τα έχετε παρεξηγήσει τα πράγματα. Εγώ δεν πληρώνομαι από κανέναν για τις ώρες που κάθομαι και γράφω όλα αυτά. Αντιθέτως θυσιάζω χρόνο από την δουλειά μου που μου αποφέρει χρήματα για να κάνω αυτό που αισθάνομαι ότι πρέπει να γίνει. Αλλά ούτε κι έχω κάποιο διαφημιστικό μήνυμα στη σελίδα μου για να εισπράττω κάποια χρήματα εκμεταλλευόμενος την κίνηση των επισκεπτών στο ιστολόγιό μου.
Δεν θέλω κηφήνες στο ιστολόγιο μου.
Ε! Εσύ που διαβάζεις.... Σε εσένα μιλάω. Ναί σε εσένα. Είσαι Ελληνας ωρέ, ναί ή όχι;
ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ; ….
Αν ΕΙΣΑΙ τότε τι κάνεις και κάθεσαι σαν κηφήνας και διαβάζεις απλά αυτά που γράφω. Στο προηγούμενο μήνυμα, εγώ δε σου ζήτησα να συμμετάσχεις; Δε σου ανάρτησα και φόρμα ακόμα για να δηλώσεις την αντίθεσή σου και την πρόθεσή σου για δράση; Ούτε τη φόρμα συμπλήρωσες αλλά ούτε και καμμιά ένσταση πρόβαλες.
Δε σου αρέσει ο τρόπος αντιμετώπισης που προτείνω ; Στείλε μου ένα ηλεκτρονικό μήνυμα και γράψε μου... «ξέρεις θέλω να δηλώσω τη συμπαράστασή μου αλλά πιστεύω πώς αντί να κάναμε αυτό θα ήταν προτιμότερο να κάνουμε το άλλο». Τότε μάλιστα να το καταλάβω και να το συζητήσουμε. Αλλά εσύ δεν έκανες τίποτα, απλά κάθησες, διάβασες παθητικά αυτά που σου έγραψα, πιθανότατα έκανες και την κριτική σου (γιατί έξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις...) αλλά δράση... ΜΗΔΕΝ.
Ετσι σε έχουν μάθει, να είσαι παθητικός. Μόνο λόγια, λόγια, λόγια....
Φίμωσε λοιπόν, τον κηφήνα κακό σου εαυτό και δράσε... γίνε «μέλισσα» και ας είναι τα έργα σου γεμάτα δύναμη και γλυκά σαν το μέλι.
ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΩΡΕ;
Αν είσαι Ελληνας δείξε το πρώτα στον εαυτό σου και μετά σε εμένα.....
ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Η φόρμα συμμετοχής ακόμα σε περιμένει στην παρακάτω ανάρτηση....
Μη μου πεις πάλι ότι δεν έχεις χρόνο γιατί αν δεν έχεις χρόνο να δράσεις για αυτά που πιστεύεις, τότε φίλε μου, είσαι αξιολύπητος....
Εγώ ούτε θα ξανά αναφερθώ σε αυτό το θέμα της συμπλήρωσης της φόρμας γιατί απλούστατα δεν έχω κανένα υλικό συμφέρον από μια τέτοια σου ενέργεια, αντιθέτως έχω ευθύνες αλλά το θέμα είναι ΕΣΥ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: