Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

ΥΓΙΕΙΑ - ΑΓΙΟΣ - ΑΓΩΓΟΣ

Οταν κάποιες αναρτήσεις μας γίνονται αφορμή συζήτησης είναι καλό. Η ικανότητα του διαλέγεσθε έχει να κάνει όχι τόσο με την ικανότητα του να μιλάς αλλά πιο πολύ με την ικανότητα του να ακούς και πάντα θα πρέπει αυτό που ακούς να το επεξεργάζεσαι πριν έρθει η σειρά σου να μιλήσεις.
Ο διάλογος λοιπόν είναι σαν τον κύκλο της αναπνοής, όταν ακούς είναι σα να εισπνέεις λόγο, όταν σκέπτεσαι αυτό που άκουσες είναι σαν το μεσοδιάστημα που αφομοιώνεις τον αέρα μεταξύ εισπνοής κι εκπνοής και τελικά η εκπνοή είναι σαν το λόγο που βγάζεις σαν αποτέλεσμα επεξεργασίας της σκέψης σου.
Ετσι λοιπόν οι απορίες είναι το ζητούμενο και το ηλεκτρονικό μήνυμα της Press Bank είναι αυτό που με ρωτάει για την δήλωση και ταυτόχρονα απορία που εξέφρασα πώς είναι δυνατόν ένας άνθρωπος (Χριστόδουλος - ηγέτης της εκκλησίας) ο οποίος πρέπει να άγει θείες ενέργειες να αρρώστησε με έναν τέτοιο τρόπο.
Κοιτάζοντας επιφανειακά αυτή μου την απορία θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε κι άτοπη ακόμα αλλά θα το κάνουμε αυτό έχοντας αποκοπεί από την πηγή των πραγμάτων.
Δεν είμαι σοφός(δυστυχώς), είμαι ένας απλός ερευνητής αλλά είμαι επίμονος τόσο που θέλω κι από την πέτρα να βγάλω το ζουμί της. Οταν καταπιαστώ με ένα θέμα πρέπει να το εξαντλήσω. Να φτάσω μέχρι τέρμα.
Το θέμα της υγίειας έχει πολλούς απασχολήσει. Οταν θέλω να βρώ λοιπόν πληροφορίες για κάτι δεν ανατρέχω στις εγκυκλοπαίδειες αλλά στα παλιά βιβλία των προγόνων μας. Ειδικά τα 33 βιβλία του Πλάτωνα που μας έχουν σωθεί είναι μια καταπληκτική εγκυκλοπαίδεια. Εκεί θα τα βρείτε όλα. Η κληρονομιά του Πλάτωνα σε εμάς είναι η γνώση της εποχής του.
Πολλοί νομίζουμε ότι η φιλοσοφία είναι θεωρία αλλά η φιλοσοφία είναι μια πραγματική επιστήμη που συνδέει όλες τις επιστήμες μεταξύ τους. Η φιλοσοφία εξετάζει αυτά τα πράγματα που οι σωματικές μας αισθήσεις δεν αντιλαμβάνονται. Είναι διαφορετικό να βλέπεις μια παράσταση από τη μεριά του κοινού από ότι από μέσα από τα παρασκήνια.
Τότε βλέπεις όλο το υπόβαθρο της προετοιμασίας των ηθοποιών, της επιλογής των κουστουμιών και κατανοείς πιο καλά την παράσταση αλλά και όλη την διαδικασία που οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα.
Οι πολλοί βλέπουν την παράσταση, οι ερευνητές και οι φιλοσοφούντες έχουν την ικανότητα να βλέπουν και τα παρασκήνια. Τα αίτια για το αν η παράσταση ήταν επιτυγχημένη ή αποτυγχημένη και για το πώς ανταποκρίθηκαν οι ηθοποιοί στις απαιτήσεις των ρόλων τους θα τα δει μόνο αυτός που μπορεί να δει στα παρασκήνια. Μόνο μέσω της φιλοσοφίας (που την έννοιά της εσκεμμένα την έχουν διεστραβλώσει) μπορεί κάποιος να "δει στα παρασκήνια της ζωής" δηλ. να αναγνωρίσει τις αιτίες. Γι΄ αυτό επιμένω στην Αναγωγή στις Αιτίες η οποία είναι μια ολόκληρη διαδικασία.

ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΝΤΛΗΣΕΙ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ.

Η παράδοσή μας είναι κάτι ζωντανό γιατί έχει ποτιστεί με ιδέες και με αίμα. Είναι σημαντικό να ρωτάμε πάντα "Γιατί" και όταν ρωτάμε την παράδοσή μας και αναζητούμε εκεί τις απαντήσεις (στα αρχαία μας κείμενα) τότε οι απαντήσεις έρχονται.

Εγώ για παράδειγμα ρώτησα τι σημαίνει Υγίεια? Γιατί η υγίεια να μην λεγόταν κάπως αλλοιώς?
Την υγιεία λοιπόν οι πρόγονοί μας την αναφέρουν ως Αρχαία Κατάσταση και την ορίζουν ως ισορροπία των 5 στοιχείων εντός μας κι από εκεί πήρε και το όνομά της.
Υ = Υδωρ
Γ = Γαια
Ι = Ιδέα
ΕΙ = Αιθέρας (σχέση με το εν δελφοίς ΕΙ)
Α = Αήρ
Οταν τα 5 αυτά στοιχεία ισορροπούν εντός μας τότε επιτυγχάνεται η ΥΓΙΕΙΑ ως κατάσταση.

Είναι πολύ εύκολο να καταλάβουμε ότι Άγιο λέγαν οι πρόγονοί μας αυτόν που μπορούσε να άγει. Σήμερα ο καλύτερος αγωγός του ρεύματος είναι ο χρυσός, το πιο εξευγενισμένο μέταλλο. Ετσι λοιπόν κι ο Πυθαγόρας στα Χρυσά του Επη απευθύνεται στο χρυσό γένος της ανθρωπότητας το οποίο είναι αυτό (που όπως ακριβώς ο χρυσός) έχει την ικανότητα να άγει και τα πιο ασθενεί ρεύματα.
Η Αγωγή είναι ΑΝΩ + ΓΕΙΩΝΩ + ΓΗ.
Ο Άγιος είναι γέφυρα μεταξύ του ΑΝΩ και της ΓΗΣ (Αγώγιος - Αγωγός).
Οι Μύστες λοιπόν στην Αρχαία Ελλάδα η ίδια η παράδοση μας λέει ότι ήταν Αγωγοί θείων ενεργειών. Ηταν πραγματικοί Άγιοι.
Ο Σωκράτης μιλάει επίσης για το "Λαό των Ουρανών" όπου ξεκάθαρα αναφέρεται σε ένα υψηλότερο επίπεδο ύπαρξης, σε κάποιες ανώτερες οντότητες πιο πάνω από εμάς. Αυτές οι ανώτερες ψυχές έχουν πετύχει αυτό που εμείς δεν έχουμε πετύχει: "Αρμονία" μέσα από την ισορρόπηση των αντιθέτων. Άρα για αυτές τις οντότητες η ΥΓΙΕΙΑ είναι μια δεδομένη κατάσταση.
Ο Σωκράτης επίσης αναφέρει ότι ζούμε σε έναν "Μικτό κόσμο" όπου κάθε ιδέα έχει την αντίθετή της έτσι λοιπόν και στην ιδέα της Υγίειας υπάρχει στον κόσμο μας η αντίθετή της που εκφράζεται με την έλλειψη της Υγίειας.
Οι Μύστες λοιπόν ήταν Αγωγοί γιατί γειώναν επί Γής την Άνω ενέργεια. Έφερναν την Αρμονία από πάνω κάτω.
Και σήμερα παρατηρήστε ότι...
ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΕΙ.
Υγιεία και ισορροπία έχουν άμεση σχέση.

ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΥΓΙΗΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ γιατί για να είναι απόλυτα υγιής σημαίνει ότι αντισταθμίζει την ανισορροπία που υπάρχει γύρω μας (και υπάρχει πολλή) με ισορροπία που ως κατάσταση γειώνει από ανώτερο επίπεδο.
Σήμερα δυστυχώς κανένας δεν είναι απόλυτα υγιής και δε μιλάμε μόνο για υγίεια σώματος αλλά και για ψυχική υγίεια. Όποιος δεν έχει εκδηλωμένη ασθένεια δε σημαίνει ότι είναι και Υγιής.
Ναι λοιπόν, να πώ στην PressBank ότι όποιος είναι ΑΠΟΛΥΤΑ υγιής είναι Άγιος και πολύ θα ήθελα να τον γνωρίσω. Προσωπικά στη ζωή μου μέχρι τώρα, αλλά και από τον κύκλο των στενών μου φίλων δεν έχω ποτέ συναντήσει κάποιον απόλυτα Υγιή.
Εχω συναντήσει σημαντικούς ανθρώπους που έχουν πολύ καλή κατάσταση υγίειας οι οποίοι είναι αριθμητικά ελάχιστοι αλλά ποιοτικά μέγιστοι.
Ενας ηγέτης θρησκείας όμως που εύχεται για όλους τους ανθρώπους οφείλει να είναι καλός Αγωγός των θείων ενεργειών τη στιγμή μάλιστα που ισχυρίζεται ότι εκπροσωπεί το Θεό και να έχει μια άψογη κατάσταση υγίειας.

Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΥΓΙΕΙΑΣ ΩΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΣΤΟ ΘΕΪΚΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΔΕ ΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΙΣ.

Παρ' όλα αυτά ποτέ δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι ένας πραγματικά Άγιος Άνθρωπος δε θα αρρωστήσει. Βλέπετε ζούμε σε έναν μικτό κόσμο όπου υπάρχει και η μέρα αλλά και η νύχτα. Και ένας πολύ καλός αγωγός της ενέργειας δυστυχώς είναι επιρρεπής και σε πιο ακάθαρτες ενέργειες. Κάποιος κακός αγωγός των ενεργειών έχει αυτόματα και προστασία από τις αρνητικές ενέργειες. Αυτό ίσως να εξηγεί και αυτό που οι παλιοί λέγαν "Κακό σκυλί ψόφο δεν έχει".
Σε κάθε περίπτωση την ασθένεια ένας άγιος άνθρωπος την αντιμετωπίζει με υπομονή, και γενναιότητα και τη βλέπει ώς μια καθαρσιακή διαδικασία, που αν μη τι άλλο θα τον διδάξει τί έκανε λάθος και θα βγει από αυτή την διαδικασία καλύτερος.

Ας αφήσουμε στην άκρη λοιπόν την κατάπτυστη περίπτωση του Χριστόδουλου που δεν ήταν τίποτε άλλο παραπάνω από μια μαριονέτα - ένα άδειο κέλυφος και να ξέρετε ότι οι Αγιοι Άνθρωποι δε σαπίζουν από μέσα τους. Αυτό είναι ο καρκίνος - ένα εσωτερικό σάπισμα που εξαπλώνεται.
Κι όλοι αυτοί που τρέχουν και προσκυνάνε με το σταυρό στο χέρι να παραδειγματιστούν από αυτό που έπαθε ο "ποιμενάρχης" τους, το οποίο επαναλαμβάνω ότι δεν είναι το τέλος ενός Άγιου ανθρώπου.

Τόσο σοβαρές ασθένειες σε έναν Αγιο άνθρωπο εμφανίζονται σε ακραίες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα, όταν αυτός αναλαμβάνει και παίρνει πάνω του, προκειμένου να τα καθαρίσει, τα λάθη άλλων. Αλλά πάλι το ύφος και η αντιμετώπιση είναι τελείως διαφορετικά από αυτά που επέδειξε ο Χριστό-δουλος.

1 σχόλιο:

ΗΡΙΔΑΝΟΣ είπε...

Χαίρε ΟΝΑΣΑΝΔΡΕ ενας συνταξιδευτής είμαι κι εγω και προσυπογράφω όλα όσα ανφέρεις για την υγιεία,τον άγιο και τον αγωγό. Εμείς οι Ελληνες έχουμε όλα τα κλειδιά για να ξεκλειδώσουμε όλες τις απορείες και ερωτήσεις που μπορεί να έχει κάθε άνθρωπος κλειδωμένες στο νού του. Συνέχισε και 'ολοι είμαστε εδώ. Η ΕΠΑΝΑΛΛΗΝΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕΙ ΓΑΙΑ.